Leveringen & verzendkosten

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 75,- anders vragen wij een tegemoetkoming van € 1,99.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Je kan het artikel retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken voorlopig enkel samen met bpost.

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen.

Kan ik buiten België laten bezorgen?

Nee, voorlopig leveren wij enkel in België.